Új életem Svájcban

Közös életünkről Svájcban. Ahogyan én megélem és látom ezt az országot.

Látogatók

Powered by web analytics software.

Hozzászólások

Chat Box

Még több rólam

Képek

Szerzők

Még mindig átmeneti a helyzet....:)

2010.08.10. 13:47 | Gabi957 | Szólj hozzá!

Mónika szorgalmasan dolgozik azon, hogy nekem szuper blogom legyen. Köszönöm. Hogy tetszik? Nekem nagggggyoooon.

Sajnos rajtam a sor, hogy tartalommal töltsem meg. Egyelőre azonban ami legköt az, hogy a kicsi lakásunkat arra a rövid időre, amit még itt töltünk, lakhatóvá tegyem. Az önéletrajzom sincs kész....Szokás szerint mindent az utolsó percre hagyok. Ez így nem mehet tovább......

A bejegyzés trackback címe:

https://raczgabriella.blog.hu/api/trackback/id/tr842212284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása