Új életem Svájcban

Közös életünkről Svájcban. Ahogyan én megélem és látom ezt az országot.

Látogatók

Powered by web analytics software.

Hozzászólások

Chat Box

Még több rólam

Képek

Szerzők

Gondolatok - fél év elmúltával

2011.02.15. 20:41 | Gabi957 | Szólj hozzá!

Látszólag ez a blog bejegyzés korábbi, mint a bűnbánó, de nem! Amint a dátumból látszik, már neki futottam egyszer, de csak a címéig jutottam. Ez is március 18-án hajnali egy körül született.

2010. augusztus 1-e óta vagyok itt. Akárhogy is nézem, bőven eltelt a fél év. Nagyon bizakodó voltam, amikor ideértem. Azt találtam ki, hipp-hopp lesz nagyobb lakás, tartózkodási engedély, munka. Hát ez a tempó napról-napra lassult.....Főként a munka. Már minden egyben van ahhoz, hogy dolgozzam. Sokszor kerültem nagyon közel ahhoz, hogy talán néhány nap és kezdhetek. De nem. Be kellett látnom, nem rohan értem Svájc. Így hát nekem kell mennem. Eleinte elküldtem néhány állásra a pályázatot és vártam. Mára már ott tartok, hogy minden napra jut egy küldemény. És várok.:) Nyugtat mindenki, lesz lehetőségem, ne türelmetlenkedjem.

Három hete járok német nyelvtanfolyamra. Először egy olyan csoportban voltam, ahol velem egykorú mamókák voltak. Köztük olyan is, aki 32 éve él itt, Svájcban.  Nem is értettem, miért kell neki tanfolyam. Aztán, amikor írásra, olvasásra került sor, rájöttem......A németországi tanárnő javasolta a tanóra végén, menjek át egy csoporttal feljebb. Nagyon büszke voltam magamra. Itt 30-as lányok, asszonyok vannak. Lendületesek, jó kedvűek, fiatalok. Itt a helyem! Ezzel a csoporttal gyorsabban haladunk. Persze csak rajtam múlik, hiszen ha nem tanulok rendszeresen, teljesen mindegy, hol vagyok. A svájci tanárnőn, aki ezt a munkát irányítja, nem fog múlni.

Akikkel együtt lehetek: Angelika Argentínából, Veronika Equadorból, Rahma Somaliából, Phone Thaiföldről, Maria Portugáliából. Mennyi sors, egyéniség, ország......

Sikerült egy svájci-magyar közösségi oldalon meghirdetni az intim tornát. Egy órán belül jelentkezett egy kedves hölgy. Azóta ma másodszor voltak itt nálam. Hozta az ismerőseit is. Szépen haladunk a tanulással. Én pedig boldog vagyok, mert végre azt csinálom, amit szeretek, amihez értek....A németes lányok megkértek, tartsak nekik aerobik órát egyikük lakásán. Most alakítjuk az edzés időpontokat.

Talán beindul valami. Nem kiabálom el.

A bejegyzés trackback címe:

https://raczgabriella.blog.hu/api/trackback/id/tr962663862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása