Új életem Svájcban

Közös életünkről Svájcban. Ahogyan én megélem és látom ezt az országot.

Látogatók

Powered by web analytics software.

Hozzászólások

Chat Box

Még több rólam

Képek

Szerzők

Álmomban sem gondoltam!

2011.02.01. 14:00 | Gabi957 | Szólj hozzá!

Ma kaptunk egy levelet, aminek első ránézésre is éreztem valami különlegességét. Ez egy hosszú borítékban érkezett. Banktól - mert onnan jött - nem szokott....Inkább magán levél, esetleg reklám, vagy névnapi stb...üdvözlet. Kibontottam és megrökönyödésemre a férjem bankkártyája volt benne. Egy külön erre a célra készített nyomtatványba volt belefűzve...Nem lenne ez különleges annyira, de az volt a nyomtatványon, hogy a kártyát elhagyta a férjem....valamint, hogy hol, mikor, ki találta meg - neve, telefonszáma.....

Hát ezért is szeretek itt lenni.....

Az illető sose fogja olvasni a blogomat, de nagyon hálásak vagyunk neki, hogy az általunk észre sem vett, 4 napja elhagyott kártyát visszaszolgáltatta. /Természetesen telefonon felhívjuk este és megköszönjük./

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raczgabriella.blog.hu/api/trackback/id/tr982630629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása