Új életem Svájcban

Közös életünkről Svájcban. Ahogyan én megélem és látom ezt az országot.

Látogatók

Powered by web analytics software.

Hozzászólások

Chat Box

Még több rólam

Képek

Szerzők

Elment a kedvem....

2012.07.16. 09:48 | Gabi957 | Szólj hozzá!

A slide.com, amelyen a képeim nagy része volt, a következő üzenetet küldte: 

"A slide.com 2012. március 6-án bezárta kapuit és többé nem érhető el. Ha szeretne többet megtudni a változásokról, akkor kattintson ide! Köszönjük az évek során adott minden támogatását."

A kattintson ide helyen azt ígérte, elérhetem a képeimet, átmenthetem, persze nem...Reklám azonban van bőven....

Ráadásul a blog adminisztrációs felülete is megváltozott, nem tudtam kitenni semmit.....Persze, türelem, meg kell azt is tanulni....Ok. 

Most újra próbálkozom, hátha sikerül!

Hátha mégse megy el a kedvem örökre a blogolástól. Pedig lenne bőven mit írni.......

Akkor hajrá, most teszek egy próbát! 

A bejegyzés trackback címe:

https://raczgabriella.blog.hu/api/trackback/id/tr844570430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása