Új életem Svájcban

Közös életünkről Svájcban. Ahogyan én megélem és látom ezt az országot.

Látogatók

Powered by web analytics software.

Hozzászólások

Chat Box

Még több rólam

Képek

Szerzők

Megint Svájc - kalandos visszaút :)

2010.10.13. 11:16 | Gabi957 | Szólj hozzá!

Sikerült otthon majdnem mindent elintéznem, amit beterveztem. Így nyugodtan jöttem vissza férjemhez. Persze nem ment ez sem simán. Laci nagyon szerette volna, ha pénteken indulok. Nekem azonban még kellett egy nap, hogy tiszta szívvel, a dolgaimat elintézve, menjek vissza. És persze, hogy lányommal is még egy cseppnyivel többet lehessek együtt. Tehát én szombatra kértem jegyet.....És vettem is.

Szombaton Gabi elkísért a vasútállomásra. Mit sem sejtve szálltam fel, elfoglaltam a helyem. 4 fiatal volt a fülkében, valamint egy üres hely maradt, ami Győrtől volt foglalt. Azonban az indulás előtt néhány pillanattal egy fiatalember is felszállt....Közölte, elfoglaltam a helyét......Jaj. Ne. De. Kiderült, az én jegyem péntek estére szólt.....Laci keze lehetett a dologban......:))))))Kezdetét vette egy kis görcsölés, hogy most mi lesz. A magyar kalauz természetesen azonnal szigorral lépett fel, közölte, hogy ki kell fizetnem a teljes menetjegy árát 13 000 Ft-ot a határig....Érdekes, mert Zürichig volt 14000.... Igyekeztem megmagyarázni, nem az én hibám, én mára kértem a jegyet....Őt ez nem hatotta meg. Ő fél az ellenőröktől és nem akar helyettem fizetni.....Na, hát igyekeztem érzelmileg befolyásolni, mire közölte, ok, de amikor ő jött én wc-n voltam, nem látott, nem találkoztunk. Ő nem akar bajt. Hát letudtam. De Győrben felszáll valaki.....Hova fogok ülni. Vagy állva utazom 10 óra hosszát? Óriási szerencsémre a hölgy, aki egy aranyos kutyával együtt érkezett Győrben, egyetlen szó erejéig nem csinált ebből gondot. Átment egy másik fülkébe, ahol volt hely......Megköszöntem neki, mondtam, ha bármi gond lenne én kimegyek a helyéről és állok inkább. Erre nem került sor, mert az osztrák kalauz meg se nézte a jegyemet, csak kilyukasztotta. Német pedig fel sem szállt.....A svájci, mire érkezett volna, leszálltam, mert Laci Buchsban várt, ami a határ állomás.

Hát, jó kis drukk volt végig....Ez az én formám.

Most folytatom, ahol abba hagytam két hete. Rendezgetem a lakást a visszahozott berendezési tárgyakkal. Tökéletesítem, formázgatom. Hát, nem olyan lesz, amilyenről álmodom, de meleg kis fészket alakítottam ki. Nekem tetszik. Ha majd egyszer sok pénzünk lesz - és remélem lesz! - akkor cserélgetem a berendezési tárgyakat.

És várok munkára. Ha a héten nem jön hír az ügynökségről, akkor nyakamba veszem a környéket és keresek így munkát. Mert dolgozni azt kell......

Nagyon jó újra itt lenni. Otthon is nagyon jó volt.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://raczgabriella.blog.hu/api/trackback/id/tr372367608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása