Új életem Svájcban

Közös életünkről Svájcban. Ahogyan én megélem és látom ezt az országot.

Látogatók

Powered by web analytics software.

Hozzászólások

Chat Box

Még több rólam

Képek

Szerzők

Hétköznapok itthon

2010.10.06. 07:44 | Gabi957 | Szólj hozzá!

Az eddigi napok azzal teltek, amiért visszajöttem. Lakásom rendezgetése, a munkahelyemen az elmúlt másfél tanévben folytatott munkálatok miatt összecsomagolt dobozok egy részének kicsomagolása, helyre tétele. Amíg Svájcban voltam, sokszor gondoltam arra, milyen jó lenne a szép, új tornateremben a gyerekekkel együtt dolgozni....Szerdán és csütörtökön voltam ott. Tanítványaim és kollégáim kedvesen fogadtak. Többeket érdekelt, mi történt velem, hogy érzem magam kint. Csak annyit tudtam mondani, nagyon jól, mert együtt vagyok a férjemmel. Svájcban rend, nyugalom, béke és biztonság van. Jó volt kicsit újra beleszagolni az iskola illatába. De most jobb a pihenés. 1978 óta dolgozom Inotán.

Édesapám háza körüli tevékenységek. Ez a 3. terület, amit itthon létem alatt még ellátok. Hát ez a legnehezebb. Még álmomban is ezzel foglalkozom. Nagy és komoly feladat ez nekem. De megoldom.

Gyorsan telnek a napok. Rohannak......Lassan megyek vissza a másik otthonomba férjemhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://raczgabriella.blog.hu/api/trackback/id/tr982349923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása