Új életem Svájcban

Közös életünkről Svájcban. Ahogyan én megélem és látom ezt az országot.

Látogatók

Powered by web analytics software.

Hozzászólások

Chat Box

Még több rólam

Képek

Szerzők

Szent Galleni kaland

2010.08.12. 08:54 | Gabi957 | 2 komment

Tegnap jól megizzadtam.....

Reggel csengett a telefon, délután egy lakást kellene megnézni. /A sok éve pihentetett nyelvtudásom miatt mindig a szőr áll a hátamon, ha telefonon kell beszélni....Brrr/

Laci már délben hazajött, hogy munka keresés ügyében útnak induljunk egy közeli településre. Említettem a telefonhívást neki. Ő eszembe jutatta, hogy nem érünk vissza erre az időpontra. No, újra telefon, egyeztetés...Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Azért ketten összehoztuk. :)

Persze az önéletrajzom sem volt befejezve, jó sokat kellett még rajta dolgozni. Azt hittem, gyorsabban fog menni. Volt kapkodás, izzadás, hogy időben odaérjünk. Aztán dolgom végeztével irány Szt.Gallen!

926-ban is jártak ott kalandozó magyarok.:) Akkor a kolostor lakói /Már jártam ott tavaly kirándulóként. Nagyon szép és a novella a fülemben csengett../ attól féltek, hogy a magyarok majd felnégyelik őket, lófarkához kötik.....Csak Heribald aggódott a saruja miatt, amely tönkrement és nem kapta meg a neki járó bőrt, amiből újat kellett volna készítenie. A többit olvassátok el!:) Én általános iskolás koromban tanultam..../Lázár Ervin: Eredeti üzenet - Szentgalleni kaland/

No, hát nem bántam volna, ha rettegik a magyart és ijedtükben azonnal adnak nekem  valami jó kis munkát, amely mellesleg jól is fizet! Az egyik helyen csengettünk a kaputelefonon és közölték, írásban adjam be a kérelmemet...../ismerős bürokrácia..:)))/Mellesleg csak át kellett volna venni az előre összeállított csomagot, amelyben önéletrajz, valamint a végzettségeimet igazoló hivatalos másolatok voltak.

A másik helyen azonban, egy munkaerő közvetítőnél, nagyon kedvesen és készségesen fogadtak. /Igaz, ott férjem munkahelyi ismerősének a közeli rokona várt......Mily ismerős ez a szituáció is..../ Miután egyeztettük vágyaimat és a realitásokat, elbúcsúztunk azzal, ha megérkezik a munkavállalási és lakhatási engedélyem, akkor keresnek valamit.:(

Nos, hát első alkalommal nem sikerült Szt. Gallent bevennem, de nem adom fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://raczgabriella.blog.hu/api/trackback/id/tr272216247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monca-anyaa 2010.08.12. 11:35:19

Ne is add fel!
Fog az menni...:):) Szurkolok!!

Gabey 2010.08.13. 11:43:26

Regisztráltam!!! Hogy én is tudjak okosakat hozzászólni! :D
Mint ez itt... :P
A videót megnéztem... csúf egy népség voltunk, igaz-e?! :D
süti beállítások módosítása