Új életem Svájcban

Közös életünkről Svájcban. Ahogyan én megélem és látom ezt az országot.

Látogatók

Powered by web analytics software.

Hozzászólások

Chat Box

Még több rólam

Képek

Szerzők

Nem történik semmi.....

2010.08.19. 08:38 | Gabi957 | 2 komment

Azzal telnek napjaink, hogy várunk. Lakásra és munkára. Nekem lassúnak tűnik a folyamat. Férjem szerint ez teljesen normális állapot.

Az időjárás is vacak. Borongós, őszi idő van. Amolyan iskola kezdési......Hogy ne fájjon a gyerek szíve. Vége a nyárnak. Bár otthonra - látom a neten - még kánikulát is jósolnak, itt nem látok ilyenre esélyst sem.

Viccesen azt szokták férjem munkatársai mondani, ha én itt vagyok, az időjárás is elromlik. Van benne igazság. Pedig szeretnék fürdeni még idén a Bódeni tóban!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raczgabriella.blog.hu/api/trackback/id/tr752232337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monca-anyaa 2010.08.20. 10:58:08

Én is azt mondom, hogy nyugi!! Mindennek eljön az ideje :):)
süti beállítások módosítása