Új életem Svájcban

Közös életünkről Svájcban. Ahogyan én megélem és látom ezt az országot.

Látogatók

Powered by web analytics software.

Hozzászólások

Chat Box

Még több rólam

Képek

Szerzők

Madár kaland

2011.04.17. 19:24 | Gabi957 | Szólj hozzá!

Tegnap úgy döntöttem, hogy befejezem az erdei madarak etetését, mert már találnak természetes körülmények között is eledelt. Összesepertem a magokat, amit kiszórtak, Laci leszerelte az etetőt.

Délután, vasalás közben óriási madár kiabálást hallottam. A bentiek nem lehettek, mert ugye mellettem voltak...:) Kilopakodtam az erkélyre, ahol férjem olvasgatott. Mit látok? Egy vöröbegy ül a korláton, szemben Lacival és vele veszekszik. Nem hittem a szememnek. Az etetőt még nem vittük le a pincébe, az erkélyen volt. A madár odament és kereste benne a magokat. Kereste a földön, ahová ki szokott potyogni.....Mivel nem találta, ráripakodott Lacira, aki mozdulatlanul ült és vigyorgott.

Amikor a madár észre vette, hogy én is ott vagyok, kicsit még méltatlankodott, majd elrepült. Mi pedig szégyenkezve visszatettük az etetőt......

Ma is sokan látogatták. A vörösbegyet nem láttam. Talán ő volt a küldött....:)))))
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sajnos a vörösbegyről nincs képem....

A bejegyzés trackback címe:

https://raczgabriella.blog.hu/api/trackback/id/tr342834262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása