Új életem Svájcban

Közös életünkről Svájcban. Ahogyan én megélem és látom ezt az országot.

Látogatók

Powered by web analytics software.

Hozzászólások

Chat Box

Még több rólam

Képek

Szerzők

Tavasz, tavasz.........nyár, nyár, sőt már ősz....:( tél és lassan újra tavasz

2012.01.21. 20:48 | Gabi957 | Szólj hozzá!

Amikor április 17-én /!!!!/ ezt a címet adtam a következő fejezetnek, nem gondoltam, hogy lustaságom megint arra vezet, hónapok telnek el, amíg újra írásra bírom magam és ennél többet is ki tudok magamból hozni.

Vicces a dolog, mert pár hete folytattam, de eltűnt....:)...

Lassan újra itt a tavasz.

Nagyon sok minden történt. Sajnos nem jegyeztem le érzelmeimet, a történéseket, benyomásokat. Ezek nagy része már el fog veszni, pedig akkor, ott, fontosak voltak.

A legjobb, hogy végre van egy kis munkám. Két kedves svájci családnál dolgozom. Takarítok. A sok itthon ülés után végre valami rendszeresség az életemben! Az egyik család a hirdetésemet olvasta, így keresett meg. Itt két pici - 2 és 4 éves gyerek van. /Nicolék/ A másik család pedagógus házaspár. :) /Mariannáék/ A hölgy ott tanít, ahol németül tanulok. Amikor a csoporttal gyalogtúráztunk a Gäbris hegyre, ő is kísérte a csoportot. Összebarátkoztunk. Majd augusztusban megkeresett, nem sért-e meg vele, ha felkér, segítsek neki. Azóta a védő angyalommá vált. Számtalan ügyes-bajos dologgal fordulhatok hozzá, segít. Sőt, ha gondom van, ő ajánlja fel, hogy mellém áll, oldjuk meg közösen! Nagyon sokat tanulok tőle.

 Nehezen zökkenek vissza az írásba. Nem jönnek a gondolatok. Nem erőltetem. Jó éjt, majd folytatom.

A bejegyzés trackback címe:

https://raczgabriella.blog.hu/api/trackback/id/tr1002834539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása