Új életem Svájcban

Közös életünkről Svájcban. Ahogyan én megélem és látom ezt az országot.

Látogatók

Powered by web analytics software.

Hozzászólások

Chat Box

Még több rólam

Képek

Szerzők

4. séta Bischofszellben a Thur és a Sitter összefolyásához

2010.11.16. 21:00 | Gabi957 | Szólj hozzá!

Itt vagyok újra! :)

Tavaszi, szép idő volt a múlt hét végén. Laci nem ment dolgozni szombaton, kis pihenőt tartott. Így több időnk volt egymásra. Elhoztuk az ajándék nappali bútort az ismerősünktől. Köszönet érte. Izgalommal raktuk össze, rendeztük be. Nagyon-nagyon örülök neki. Ugye szép? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vasárnap ismét napoztam egy nagyot. Kellemes idő volt. Nem gondoltam, hogy november 14-én fürőruhában ülök az erkélyen......Jól esett.

 

 

 

 

 

 

 

 :))))

 

 Délután végre elindultunk megnézni, hol is folyik össze a Sitter és Thur. Ismét felfedező útön voltunk Bischofszellben. Bár sokfelé jártunk már, mindig új helyeket ismerünk meg.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raczgabriella.blog.hu/api/trackback/id/tr682453430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása