Új életem Svájcban

Közös életünkről Svájcban. Ahogyan én megélem és látom ezt az országot.

Látogatók

Powered by web analytics software.

Hozzászólások

Chat Box

Még több rólam

Képek

Szerzők

Elnézést kérek azoktól, akik hiába várják a beszámolóimat

2011.03.18. 00:26 | Gabi957 | Szólj hozzá!

Töredelmes vallomással tartozom: nem csak azért nem írtam mostanában, mert lusta vagyok, hanem mert más dolgokkal foglalkoztam. Például a Facebook játékaival sokat játszottam. /Farmolgattam..../Amíg ez nem következett be - :) - addig esténként, amíg az álmaimra vártam, blogot írtam. De a játékok eltereltek. Szégyenlem, de így volt..... A fenti közösségi oldal más része is nagyon elvonta a figyelmemet, mert könnyen és gyorsan kezelhető. Fénykép azonnal feltölthető rá, még telefonról is rögtön ott a világhálón a legfrissebb történés nyoma....Ezért pedig meg kell dolgozni. Na, de most vége! Megemberelem magam és folytatom. Mert van mivel, bőven. Félek azonban, sok dolog már örök homályba vész, nem fogok emlékezni pontosan, mikor, hol, mi történt, milyen élmények, hatások értek. Ilyenkor sajnálom a butaságot, amit elkövettem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raczgabriella.blog.hu/api/trackback/id/tr492749066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása