Új életem Svájcban

Közös életünkről Svájcban. Ahogyan én megélem és látom ezt az országot.

Látogatók

Powered by web analytics software.

Hozzászólások

Chat Box

Még több rólam

Képek

Szerzők

Azért mégis....

2010.08.20. 11:34 | Gabi957 | Szólj hozzá!

Tegnap is lakást néztünk. Gyönyörű a környék is, van benne kandalló, amire sok éve vagyom. De ez sem olcsóbb. Mellesleg, ami olcsóbb, az vagy nagyon rossz helyen van - nekünk - vagy emeleten, amit én nem szeretnék, mert a másik vágyam az udvar. Hát ez a lakás most ilyen. Már két lakásra adtuk be a kérelmet. Most várunk.....

Ma végre az idő is jó. Pedig itt vagyok! :)))))A hét végén jó lenne napozni, sétálni, élvezni a napsütést!

Már 8 madarunk van! 5 kicsi született még az esküvő előtt. :)/Gould-amandina/ Már 3. éjjel fordul elő, hogy a kis lükék felébrednek, - mert talán leesik álmában valamelyik, -  ilyenkor össze-vissza csapkodnak. Villanyt kell nekik kapcsolni, hogy helyre találjanak. Hajnalban megismétélték a vircsaftot. Laci már dolgozni ment. Megnéztem őket, hát azt láttam, az egyik kiszökött. Nem rossz program 3/4 6-kor madarat hajkurászni. De megfogtam a kis csurit. Aztán még alhattam kicsit. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raczgabriella.blog.hu/api/trackback/id/tr442235010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása